Article header image

Lisette Heemskerk naar SBS Broadcasting

SBS heeft Lisette Heemskerk benoemd tot Chief Marketing & Strategy Officer. In haar nieuwe functie gaat Heemskerk deel uitmaken van de directie van SBS en richt zij zich primair op marketing, communicatie en strategie. Heemskerk is nu nog actief als Managing Director van Mood for Magazines, ze start op 1 september in haar nieuwe functie bij SBS.

Georgette Schlick, CEO SBS: “Ik ben erg blij dat Lisette Heemskerk de directie van SBS komt versterken. Met de komst van Lisette kunnen we onze doelstellingen op het gebied van marketing, communicatie en strategie de komende jaren realiseren. Bovendien zal de kennis en ervaring die ze meebrengt over het uitgeversvak en Sanoma Media ons helpen om de samenwerking tussen de twee bedrijven verder uit te bouwen.”

Lisette Heemskerk: “Ik heb het bij Mood for Magazines de afgelopen jaren enorm naar mijn zin gehad en we hebben met de mensen in het bedrijf grote successen geboekt. Van origine komende uit het mediavak heeft televisie echter naast tijdschriften altijd mijn warme belangstelling gehad. Ik ben dan ook blij dat ik bij SBS, een bedrijf met mooie zenders en professionele mensen, de kans krijg om een bijdrage te leveren aan het verstevigen van de marktpositie. Het is met pijn in m’n hart dat ik Mood verlaat, maar ik heb veel zin in de nieuwe uitdaging.”

Lisette Heemskerk is afkomstig van Sanoma Media waar ze de laatste jaren als Managing Director leiding heeft gegeven aan Mood for Magazines, bekend van het magazine Linda. Daarvoor was Heemskerk als uitgever verantwoordelijk voor verschillende bladenclusters binnen Sanoma Media, waaronder woon- en vrouwenbladen. Eerder was Lisette werkzaam bij VNU en Media Direction Nederland.

Bron: SBS Broadcasting

Bericht delen