Article header image

Jacqueline Smit en Barbera Wolfensberger weg bij TMG

TMG heeft bekend gemaakt dat de functies van commercieel directeur en cmo komen te vervallen. Dat betekent dat Jacqueline Smit en Barbera Wolfensberger de organisatie verlaten. In de tweede helft van 2016 heeft TMG een aantal organisatorische veranderingen doorgevoerd, waaronder een herinrichting van de sales- en marketingorganisatie.

Smit en Wolfensberger begonnen eind 2015 bij TMG bij de aankondiging van de 24/7 strategie. De nieuwe marketingafdeling van TMG werkt nu vanuit een centrale locatie, richt zich op alle TMG-klanten en partners en werkt voor alle landelijke en regionale titels. Harm van Veldhuizen is de komende maanden ad interim-directeur marketing en sales, samen met tijdelijke algemeen directeur Hans Bakker. Van Veldhuizen werkte hiervoor onder meer bij de ANWB. Het managementteam van sales bestaat uit: Sam Bremer (manager corporate sales), Marc Reineman (manager merkenteams) en Ciska Kwint-Tates (manager sales services).

Bron: TMG/BM

Bericht delen