Helikopteractie in Cannes krijgt vervolg
Tientallen Nederlanders die werkzaam zijn in de mediabranche maakten de afgelopen dagen tijdens MIPCOM gebruik van het aanbod om zich gratis per helikopter te laten vervoeren van Nice Airport naar Cannes en andersom. Vanwege de enthousiaste reacties krijgt deze actie een vervolg bij MIPTV in april volgend jaar.
Vote Company, marktleider in het organiseren en groot maken van publieksverkiezingen, bood de helikoptervluchten aan. Wilfred Romijn, co-founder van Vote Company: “Veel Nederlandse bezoekers hebben tijdens MIPCOM een groot aantal afspraken en komen tijd te kort. De helikoptervlucht levert tijdwinst op. Het is altijd maar de vraag hoe snel je Cannes uit kunt komen met een taxi of eigen vervoer. Daarnaast hebben we ondervonden dat mensen door de helikoptervlucht een gezamenlijke ervaring delen met andere professionals die met dezelfde vlucht meevliegen (op de foto Maurice Hols en Marjolein van Westerloo, red.). Dat schept meteen een band. En last but not least: op deze manier krijgt men ook goed mee hoe mooi de Cote d’Azur is.”
Vote Company werkt voor diverse opdrachtgevers uit de mediabranche. Dit jaar werd een Cross Media Award gewonnen voor de campagne rondom de Verkiezing van het Mooiste Natuurgebied. Mensen die zich nu al willen aanmelden voor de helikoptervluchten in april kunnen dat doen via wilfred@votecompany.nl
Bron: BM