Article header image

Eurosport scoort op PromaxBDA Summit

Tijdens het PromaxBDA Sports Media Marketing Summit gala in New York heeft Eurosport twee zilveren awards gewonnen, waarvan één in de categorie Beste TV/Video Campagne Internationaal.

In die categorie wonnen Eurosport’s zes Brand Identity Clips die werden geproduceerd ter gelegenheid van de lancering van Eurosport’s nieuwe sound, look & feel. Onder het motto ‘Elke Sport. Elke Emotie’. refereren de clips aan zes verschillende sportieve emoties. Les Télécréateurs tekenden voor de visuals en MassiveMusic voor de audio. De clips maken deel uit van Eurosport’s crossmediale campagne ter promotie van haar nieuwe merkidentiteit, die meer aansluit bij haar merkwaarden emotie, live actie en diversiteit. De campagne bestond verder uit – onder meer – online en on air promotie, dedicated microsites, muziekdownloads, virals en activatie via social media.

Eurosport won ook een zilveren award voor haar Home Sweet Home of Motorbikes promo, in de categorie Beste Gebruik van Design Internationaal.

Bron: Eurosport

Bericht delen