dinsdag 16 januari 2018

Eurosport kiest nieuwe koers

Eurosport heeft vanaf dinsdag een nieuwe tv-vormgeving. De drie sleutelwoorden van de restyling in beeld en geluid bij de sportzender zijn ‘emotie, live actie en diversiteit’. Dit meldt De Telegraaf.

Opzet is de kijker mee te zuigen in de beleving van de topsporter. In zes videoclips die refereren aan de achttien populairste tv-sporten, zoals tennis, voetbal, autosport, wielrennen en wintersport, wordt de kijker als middelpunt neergezet in het assortiment topsport dat Eurosport uitzendt.

In de campagne wordt het accent gelegd op de emotie die onlosmakelijk met livesport verbonden is. Volgens Danny Menken, topman van Eurosport Benelux, was het de hoogste tijd voor deze grootste metamorfose uit de twintigjarige geschiedenis van Eurosport. “We willen de band met de sportfan verstevigen. We worden opener en we maken de sport ook persoonlijker.”

Bron: De Telegraaf/Broadcast Magazine

 

Bericht delen