woensdag 17 januari 2018

BMS: Hoe bereik ik mijn publiek?

“Alleen DWDD, het Journaal, sport en evenementen zijn nog grote trekkers. De rest wordt teruggekeken. De cijfers liegen er niet om: we kijken gemiddeld 2,5 uur minder tv en 4 uur méér video op onze telefoon…” Ruud de Langen (Mindshare) laat er tijdens de Broadcast Media Society geen twijfel over bestaan. Omroepen die achterblijven bij de digitale ontwikkelingen, missen de boot.

Onder leiding van Jeroen Kijk in de Vegte komt niet alleen De Langen (CEO van het meest bekroonde Nederlandse mediabureau Mindshare) aan het woord, maar ook de internationaal onderscheiden leaderspecialist en -componist Martijn Schimmer, de op het digitale speelveld zeer ervaren Edwin Valent, tegenwoordig van Bruut Productions, en Saskia Baaij-Verhoeven, MTV Channel Head bij Viacom. Een thuiswedstrijd voor haar, deze BMS vindt plaats in de immense hal van het fraaie Viacom-pand in Amsterdam.

Meer weten over hun visie op  hoe je als broadcaster – of ondernemer – tegenwoordig je publiek bereikt? Kijk op ons YouTube-kanaal of lees het volgende nummer van Broadcast Magazine. Nog geen abonnee? Klik hier en maak gebruik van de speciale aanbieding!

Bron: Broadcast Magazine

 

 

Bericht delen