woensdag 17 januari 2018

BMC brengt vraag en aanbod in media bij elkaar

De Broadcast Media Community (BMC) is een nieuw initiatief van Broadcast Magazine waar vraag en aanbod binnen de mediawereld worden samengebracht in één online omgeving. Opdrachtgevers hebben straks via de community de beschikking over een enorme pool met potentiële kandidaten.

Datzelfde geldt voor het vacature-aanbod: in plaats van keuze uit slechts een beperkt aantal vaste opdrachtgevers, kunnen kandidaten via de community worden gevonden en rechtstreeks benaderd worden door alle aangesloten opdrachtgevers. Daar hoef je als kandidaat niets voor te doen. De komende weken vullen we de community met freelancers en werkzoekenden, daarna volgt de lancering en kunnen opdrachtgevers zoeken op hun profielen.

De BMC is een platform waar opdrachtgevers (geen bemiddelingsbureaus) aan de hand van een krachtige zoekmachine verfijnd kunnen filteren in de aangemelde profielen. Kandidaten vullen eenmalig hun profiel compleet in en geven aan wanneer ze al dan niet beschikbaar zijn. Opdrachtgevers zoeken op alle onderdelen die zijn ingevuld in de profielen van de kandidaten zoals functies, vaardigheden, werkervaring, talen, software etc in combinatie met actuele beschikbaarheid. In één oogopslag kan een opdrachtgever zien of de juiste man/vrouw beschikbaar is, waardoor heel gericht de juiste kandidaat kan worden benaderd.

De Broadcast Media Community is een onafhankelijk, transparant platform dat niet fungeert als bemiddelingsbureau. De opdrachtgever komt direct in contact met jou. Een groot aantal belangrijke mediabedrijven draagt de BMC een warm hart toe. Bekijk hier waarom!

Kortom, ontdek de vele mogelijkheden van de BMC en meld je hier aan! Gebruik van de BMC is voor freelancers en werkzoekenden voorlopig geheel kosteloos. De voordelen van Broadcast Media Community:

• Vaste jobs, ad hoc klussen & freelance opdrachten
• Gevonden worden op functie & beschikbaarheid
• Bestaande en nieuwe opdrachtgevers vinden jou!
• Jouw complete cv op een centrale plek binnen de mediabranche

Bron: Broadcast Magazine

Bericht delen