BM 369: MIPCOM, HBP en Vakbroeders
Het novembernummer van BM, alleen digitaal beschikbaar voor abonnees, staat voor een groot deel in het teken van MIPCOM en de Holland Beach Party in Cannes.
BM 369 bevat een uitgebreide terugblik in woord en beeld op de mondiale programmabeurs aan de Franse zuidkust en een sfeervolle fotoreportage van het eerste Nederlandse oktoberfeest ter plekke, zeer succesvol met bijna 300 bezoekers.
Verder in BM onder andere aandacht voor de eerste Vakbroeders. Wat begon als een idee van regisseur Eduard Huis in ’t Veld in de kroeg, werd op 16 oktober een zeer geslaagde avond: ruim 125 vakbroeders waren aanwezig op de gelijknamige avond in Studio 31 op het Media Park voor een geanimeerde ‘fragmentenbingo’ onder leiding van Paul de Leeuw.
In Haagse Zaken komt Peter Kwint, mediawoordvoerder in de Tweede Kamer voor de SP, aan het woord en er wordt teruggeblikt op het Cross Media Café over wat de jeugd doet en de MatchMaking Days in Amsterdam. Verder natuurlijk de bekende rubrieken: kijk- en radiocijfers, in productie en net af, product- en bedrijfsnieuws en de column van Jan Rein Hettinga.
Nog geen abonnee? Geeft niks, kunt u meteen iets aan doen.
Bron: BM