woensdag 17 januari 2018

Beste commercials bij Screenforce

Screenforce heeft het nieuwe Commercial Prikbord gelanceerd, dat de beste commercials uit binnen- en buitenland laat zien en wekelijks wordt aangevuld met drie nieuwe en innovatieve commercials, geselecteerd in samenwerking met Pop the Campaign.

De database bevat in totaal meer dan 300 van de meest inspirerende commercials van de aflopen jaren en dient als inspiratiebron voor reclamemakers. Op de website van Screenforce zijn de commercials in deze database onderverdeeld in dertig thema’s: van ‘Animatie’, ‘Jongeren’ en ‘Inhakers’, tot ‘Zorg’ en ‘Sport’. Naast thema kun je ook zoeken op basis van zoektermen die in de beschrijvende tekst van de commercial gebruikt is.

Een goede reclame bedenken begint bij het hebben van inspiratie. De database geeft de mogelijkheid om verschillende soorten commercials te bekijken, die buiten de eigen marktsfeer liggen. Daarvoor werkt Screenforce samen met Pop the Campaign, het inspiratieplatform met de nieuwste en meest inspirerende advertising cases. Opgericht in 2009 cureert de redactie campagnes en cases en krijgen alleen de beste campagnes een plekje op het platform.

Bron: Screenforce/BM

Bericht delen