dinsdag 16 januari 2018

Benelux' Next Top Model wint SponsorRing 2010

Endemol, RTL en C&A hebben met het televisieprogramma Benelux’ Next Top Model de SponsorRing gewonnen. De SponsorRing is in het leven geroepen om het vakgebied van sponsoring in de breedte te promoten en professionaliteit in de branche te stimuleren. De winnaar wordt jaarlijks bepaald door een vakjury. Daarbij wordt vooral gelet op creativiteit, doeltreffendheid en de mate waarin er sprake is van geïntegreerde media.

Benelux’ Next Top Model was genomineerd in de categorie Media. In diezelfde categorie was ook nog een andere Endemol-productie genomineerd: Ushi & Dushi, met als sponsor Tourist Board Curaçao.

Gedelegeerd producent Sebastiaan Spaan: “Wij zijn enorm trots op het feit dat zelfs twee Endemol programma’s tot de kanshebbers behoorden. In het geval van BNTM was het jurycommentaar lovend over de creatieve wijze waarop het merk C&A geïntegreerd is in het programma dat als kerndoelgroep vrouwen 20-34 heeft. En wat betreft de doelstellingen van de sponsor kan gesteld worden dat het programma positief heeft bijgedragen aan het imago en de fashionability van C&A. De samenwerking tussen RTL, Endemol en C&A verloopt al twee seizoenen zeer uitstekend, en dat betaalt zich nu uit in deze mooie beloning.”

Bron: Endemol/Broadcast Magazine

Bericht delen