woensdag 17 januari 2018

Bas de Vos van SKO naar GfK

Bas de Vos gaat per 13 februari SKO verlaten voor GfK. Hij zal daar de rol van global product lead/industry lead media & entertainment Nederland gaan vervullen. De Vos is bijna 10 jaar directeur van SKO. Sinds mei dit jaar was hij ook directeur a.i. van NOBO.

De Vos stond aan de wieg van alle grote innovatieve projecten die binnen SKO tot stand zijn gekomen de afgelopen jaren. Online kijkcijfers voor programma’s en campagnes leveren sinds dit jaar dagelijks inzicht over het online kijkgedrag aan de markt. Dit naast een ‘state of the art’ kijkonderzoek voor het televisiescherm. Ook het NOBO project voor inzichten in online web- en appgedrag is inmiddels live.
Het bestuur van SKO laat weten dat De Vos ‘de drijvende kracht was achter alle vernieuwingen en hij heeft op een voortreffelijke wijze de kijkonderzoeken geleid. Het is erg jammer dat Bas de organisatie gaat verlaten. We wensen hem veel succes in zijn nieuwe functie’. Het bestuur zal zo spoedig mogelijk laten weten hoe in de opvolging zal worden voorzien.

Bron: SKO

 

Bericht delen