Article header image

Nieuwe talkshow Hey Customer! op New Business Radio

New Business Radio start op donderdag 24 september met de nieuwe talkshow Hey Customer! Het programma staat geheel in het teken van klantbeleving en duurzaam klantcontact.

Hoe ontdek je als ondernemer wat er speelt bij jouw klanten? Hoe richt je een optimale klantenservice in? En hoe zorg je voor blije klanten? Dit en meer komt maandelijks aan bod in Hey Customer!

Presentatrice Martine Hauwert en co-host Rob Wennink nemen je elke maand mee door de verschillende fases van de customer journey. Samen praten ze met ondernemers – groot en klein – over effectief klantcontact en relatiebuilding.

Martine Hauwert: ”Het is inspirerend om met zoveel verschillende mensen uit diverse branches te praten over de customer journey. Er komt veel bij kijken en klantgericht werken is een vak op zich. Mooi om al die diverse verhalen en ervaringen van experts bij elkaar te brengen in dit programma”.

Rob Wennink, Chief Empathy Officer (CEO) bij macs: “Om co-host te mogen zijn van Hey Customer! is een ontzettende eer. Ik hoop de komende periode, samen met Martine, alle inspirerende verhalen van sprekers en experts te mogen uitlichten. Het klantcontact vak is gewoon zo ontzettend leuk!”

Hey Customer! is vanaf donderdag 24 september elke laatste donderdag van de maand tussen 14.00 tot 15.00 uur te beluisteren op New Business Radio en naderhand terug te luisteren als podcast via alle bekende podcast platforms (onder meer Spotify, Apple Podcasts en Google Podcasts).

Bron:

Bericht delen