dinsdag 16 januari 2018

Nieuwe imagocampagne voor Q-music

Radiostation Q-music lanceert maandag een nieuwe campagne die het feelgood imago van de zender moet uitstralen. De zender wil hiermee overbrengen dat ‘luisteren naar Q-music voelt alsof je een gezellige energieke vriendengroep om je heen hebt: je eigen Q-Entourage.’

Q-music dj’s Gijs Staverman, Jeroen van Inkel en het ochtend duo Mattie & Wietze vertolken de spreekwoordelijke functie van Q-Entourage. Met de nieuwe campagne geeft Q-music betekenis aan de pay-off ‘Q is good for you‘.

Campagnespecificaties:
Communicatie doelstelling: versterken merkwaarden en awareness Q-music
Medium: tv (periode 18 maart t/m 7 april
Opdrachtgever: Q-music, Robert Bernink (Marketing Directeur)
Bureau: Delight Agency
Creatie: Delight Agency
Strategie: Delight Agency
Account: Delight Agency
Productie bij bureau: Delight Agency
Regie: Floris Kingma
Productie: Comrad
Producer: Karlijn Paardekoper
Offline: Ben Putland
Online: The Bakery
Online Grading: Glassworks

Bron: Q-music/Broadcast Magazine

Bericht delen