Article header image

Nieuwe brandcampagne 538: Mis niks, hoor alles

Radio 538 start dinsdag de uitrol van de nieuwe brandcampagne Mis niks, hoor alles. Hierin wordt de luisteraar meegenomen in wat er allemaal te horen is op Radio 538 op gebied van muziek, nieuws en entertainment.

Oren spelen de hoofdrol in deze campagne waarin, bij zowel de dj’s als luisteraars, een grote hoeveelheid inhoud uit de shows hun gigantische oren invliegt. De nieuwe brandcampagne is ontwikkeld door Radio 538 in samenwerking met The Family Amsterdam.

De commercial en uitingen zijn te zien op tv en online. Out of home volgt daarna en daarnaast wordt er ook een Instagramfilter gelanceerd waarmee mensen zelf de grote oren op kunnen zetten en kunnen ervaren wat 538 allemaal te bieden heeft.

Menno de Boer, Radio Director bij Radio 538: “De nieuwe campagne heeft de opvallendheid die je van 538 mag verwachten en brengt het verhaal samen van ons station, personalities, luisteraars en alle sterke ingrediënten uit de shows. We zijn er voor iedereen, houden van hits, we informeren je, lachen samen met je, relativeren en geven je leven nét dat beetje extra energie.”

Bron: Talpa Network/BM

Terug naar overzicht