New Business Radio doet live verslag van het MPJC
New Business Radio doet volgende week voor het tweede achtereenvolgende jaar live verslag van het Mediapark Jaarcongres 2016 op het Media Park in Hilversum. Het congres staat dit jaar geheel in het teken van The Video Age. In het kader van dat thema kan de hele dag ook live radio worden gekeken via visual radio.
Vanaf negen uur ’s morgens wordt vanuit Studio 21 op het Media Park de hele dag live radio gemaakt en verslag gedaan van het MPJC. Met sfeerreportages, topsprekers, studiogasten, innovaties en live reportages vanaf het congres. De audio- en video registratie van New Business Radio wordt gemaakt in nauwe samenwerking met Promare Communicatie & Media en Kees van ’t Hof Broadcast Services.
”Mooi dat we er met New Business Radio weer live bij zijn dit jaar! We zien steeds meer de ontwikkeling dat radio, maar zeker ook visual radio, wordt ingezet als geïntegreerd onderdeel van een event. Het MPJC2016 is hier een uitstekend voorbeeld van en past bovendien goed binnen ons radioformat”, aldus Lars Schotanus van New Business Radio.
Ton van Mil, directeur iMMovator en initiatiefnemer van Mediapark Jaarcongres: “We zijn blij dat New Business Radio ook dit jaar van de partij is. Met de live uitzendingen kunnen we de kennis over nieuwe media ontwikkelingen met een nog groter publiek delen. We hopen dat ook de luisteraar geïnspireerd raakt om zelf aan de slag te gaan met innovatieve nieuwe media toepassingen.”
Het MPJC2016 staat in het teken van The Video Age. Welke video-innovaties gaan het medialandschap veranderen? Wat gebeurt er op het gebied van data, search en personalisatie? En waarom doen onze tv-formats het zo goed in Azië, terwijl tv-formats in het versnipperde medialandschap van Nederland dood verklaard worden? Sprekers zijn onder meer Jan de Jong (algemeen directeur NOS), Bert Habets (CEO RTL), Jildou van der Bijl (hoofdredacteur LINDA TV) en Pim Schmitz (CEO Talpa).
Bron: New Business Radio/Broadcast Magazine