Article header image

Succesvol eerste kwartaal BrandDeli

De zenders van BrandDeli hebben ook de derde maand van 2014 succesvol afgesloten, dit meldt de ad sales exploitant van het tv-zenderportfolio van FOX International Channels, Viacom International Media Networks en Discovery Networks Benelux in een persbericht.
Gezamenlijk realiseerden zij een marktaandeel van 15,9 procent (20-49 jaar), 8 procent hoger dan in maart 2013 (bron: SKO, all day, inclusief uitgesteld kijken op de dag van uitzending). Maart is hiermee een mooie afsluiter van een succesvol eerste kwartaal voor BrandDeli, waarin - ondanks de Olympische Spelen - een groei van 8 procent ten opzichte van vorig jaar werd gerealiseerd. Hiermee is BrandDeli, samen met de Ster, de enige exploitant die in deze periode groei laat zien.

Het succes in maart is mede tot stand gekomen door de goede performance van Comedy Central, ID, FOX, FOX Sports, MTV, NGC en TLC. Voor FOX was het zelfs de beste maand sinds de start van de zender.

Bron: BrandDeli/Broadcast Magazine
Terug naar overzicht