dinsdag 16 januari 2018

Nederlandse versie drama-stunt TNT grote hit

De video Dramatic Surprise on an Ice-Cold Day, gelanceerd door televisiekanaal TNT ter gelegenheid van de start van de zender in Nederland op 24 januari, is een grote hit op internet.

De video (zie hieronder), waarin nietsvermoedende voorbijgangers in Dordrecht een dramatische scène in worden gesleurd, werd in een week tijd al meer dan 5 miljoen keer bekeken via YouTube en andere online platforms. In Nederland alleen al staat de teller op 500.000 views. TNT lanceerde vorig jaar bij de Vlaamse lancering de voorganger Dramatic Surprise on a Quiet Square, dat inmiddels meer dan 42 miljoen keer is bekeken en diverse prijzen in de wacht heeft gesleept.

Eyeworks maakte vandaag bekend dat ze in samenwerking met Turner Broadcasting System een nieuwe TV show gaan ontwikkelen gebaseerd op de ‘Push to Add Drama’-spots. In dit nieuwe format zal de bekende rode knop op drukke en onverwachte locaties geplaatst worden. Iedereen die op de knop drukt, komt terecht in een reeks verrassende en hilarische situaties.

Reinout Oerlemans, CEO van Eyeworks: “Wij geloven dat ‘PUSH THE RED BUTTON’ de kracht heeft om wereldwijd de harten van de kijkers te veroveren. We zijn zeer vereerd en vinden het ongelooflijk spannend om samen te met Turner Broadcasting System Europe dit concept uit te werken tot de volgende hit.”

Malgosia Chapman, Marketing and PR Director, Turner Broadcasting GAS, Benelux and CEE: “Afgaande op de vele enthousiaste reacties op TNT’s meest recente commercial A Dramatic Surprise on an Ice-Cold Day, een vervolg op de originele viral, merken we dat een wereldwijd publiek geniet van dit concept. We kijken er naar uit om samen met Eyeworks datzelfde publiek nog meer te entertainen.”

Bron: TNT

[youtube_sc url=”http://www.youtube.com/watch?v=ZIkPeZKP-d4″ title=”dramatic%20surprise%20on%20an%20ice-cold%20day%20″]

Bericht delen