BrandDeli viert vierjarig bestaan met goede resultaten
woensdag 17 januari 2018

BrandDeli viert vierjarig bestaan met goede resultaten

Tal van bijzondere sportevenementen en premières zorgden in oktober voor hoge kijkercijfers op de TV-zenders uit het portfolio van BrandDeli. Met een gezamenlijk marktaandeel van negentien procent was het een prima maand, die een stijging laat zien van zes procent ten opzichte van vorig jaar. In primetime steeg het marktaandeel met vijf procent naar 11,3 procent.

De zenders 24Kitchen, BBC First, Comedy Central, ID en Spike zagen hun marktaandeel groeien ten opzichte van vorig jaar. FOX Sports scoorde een kijkcijferrecord met de Eredivisieklassieker Feyenoord-Ajax en Spike trok veel kijkers met kickboksen: WFL-Final 16. Op TLC was een nieuw seizoen van de comedyserie Will & Grace te zien, op FOX ging een nieuw seizoen van The Walking Dead succesvol van start en op Discovery begon een nieuwe reeks Gold Rush. Kidszender Nickelodeon beleefde de première van het derde seizoen van de populaire serie De Ludwigs.

Allard Ruyl, CEO van BrandDeli: “Maand op maand realiseren we groei. Niet alleen in de zomermaanden maar ook dit najaar. Ik ben blij met deze resultaten, ze zijn een mooi cadeautje voor ons vierjarig bestaan dat we vandaag vieren!”

Bron: SKO/BrandDeli/BM

Bericht delen