dinsdag 16 januari 2018

25 jaar adverteren bij RTL

De sfeer zit er onmiddellijk in als ruim een eeuw marketingervaring aan tafel schuift met Broadcast Magazine voor een gesprek over 25 jaar commerciële televisie in Nederland.

Dat is ook niet zo moeilijk: Harry Dekker van Unilever, non-spotpionier Michiel Dieperink, mediastrateeg Ruud de Langen en Ton Rozestraten, commercieel directeur van RTL Nederland, kennen elkaar van haver tot gort.

Vanaf de beginjaren hebben ze samen commercie en tv vormgegeven, met veelvuldig vallen en opstaan. In de oktobereditie van Broadcast Magazine komen ze uitgebreid aan het woord in de special over 25 jaar RTL. Daarin ook aandacht voor onder andere 25 memorabele voorbeelden van branded content, voor RTL als veel meer dan alleen een televisiebedrijf, voor de best bekeken programma’s in de RTL-historie en voor Harm Taselaar en uitgever Joris van Lierop over de nieuwsambities. Ook Fons van Westerloo blikt terug.

Het complete special over 25 jaar RTL Nederland is te lezen in het oktobernummer van Broadcast Magazine. Nog steeds geen abonnee? Klik hier en maak gebruik van de speciale abonneeactie!

Bron: Broadcast Magazine

Bericht delen