SLAM! Mediapartner van Jupiler League
dinsdag 16 januari 2018

SLAM! Mediapartner van Jupiler League

De Jupiler League en SLAM! gaan samenwerken. Met het mediapartnership wil de Jupiler League een jongvolwassen doelgroep bereiken en SLAM! de voetballiefhebber. “SLAM! vult hiermee een lang gekoesterde wens in, om deze doelgroep rechtstreeks te bereiken”, aldus Marc Boele, Algemeen Directeur Coöperatie Eerste Divisie.

Boele: “We zien dat er nog voldoende groeimogelijkheden zijn in stadionbezoek onder de leeftijdsgroep achtien tot 34 jaar. Mensen met een druk en snel leven, die vaak wél vergaande interesse hebben in voetbal, maar vergeten dat je het weekeinde juist met een wedstrijd in de Jupiler League kunt aftrappen op vrijdagavond.”

Jonathan Kenemans, Marketing & Creative Director SLAM!: “SLAM! staat voor energie. Muziek en sport passen daar natuurlijk perfect bij. We zijn trots om de officiële mediapartner van de Jupiler League te zijn, want voetbal speelt een belangrijke rol in het leven van veel van onze luisteraars.”

Bron: SLAM!/BM

Bericht delen