dinsdag 16 januari 2018

Wie is de Mol meest online bekeken

Het meest online bekeken programma van maart is de uitzending van Wie is de Mol van 5 maart met 161.000 kijkers. Het aandeel online kijkers in het totaal aantal kijkers (TV + Online) voor dit programma was 5 procent.

Het percentage online kijkers in het totaal aantal kijkers was met 26 procent het hoogst voor het top-25 programma Rambam. GTST van 11 maart eindigde op de tweede plaats (150.000 kijkers), Temptation Island van 24 maart derde (148.000). In maart bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele maand onder de online kijkers 108 minuten. In februari was dat 104 minuten.

Het gaat hier om het kijkgedrag naar alle beschikbare online content, ongeacht het moment van de oorspronkelijke uitzending. De NPO bereikte in maart online 2.708.000 kijkers, RTL Nederland 2.246.000 kijkers en SBS 1.009.000 kijkers. Het gaat hier om het aantal bereikte kijkers voor alle content die in maart werd uitgezonden op TV en online werd opgevraagd.

Bron: Stichting KijkOnderzoek

 

Bericht delen