dinsdag 16 januari 2018

Samenwerking Veronica Magazine, NU.nl en TVgids

De digitale tv-gidsen (web en apps) van Veronica Magazine, NU.nl en TVgids.nl bereiken gezamenlijk vier miljoen consumenten. De drie partijen gaan nu de commerciële krachten bundelen om zo nog effectiever de adverteerder te bedienen.

Bart Zoetmulder van Veronica Uitgeverij: “We realiseerden allen dat we de schaal moesten vergroten om, zeker aan tv-adverteerders, een interessante propositie neer te zetten vanuit de second screen gedachte. Aan de voorkant van de afzonderlijke titels hebben we niets met elkaar te maken, aan de achterkant gaat het voor de adverteerder om één aanbod.”

De drie partijen bieden ieder dezelfde reclameformaten op hun sites en hun respectievelijke apps. Dat zijn IAB-formaten maar ook eigen formaten. “Die zijn groot, hebben een grote impact op wie ze zien en een hoge mate van interactie. We richten ons overwegend op branding. Adverteerders kunnen targeten op zender, programmaniveau en genre,” aldus Zoetmulder.

Bron: Veronica Uitgeverij

Bericht delen