dinsdag 16 januari 2018

Nieuwe website voor 24kitchen

24Kitchen presenteert een nieuwe website. Met meer dan 5.000 recepten, culinaire inspiratie en tips & tricks noemt www.24kitchen.nl zichzelf vanaf vandaag ‘de lekkerste website van Nederland’. De lancering van de nieuwe website is ook de aftrap voor een nieuwe campagne richting de feestdagen, onder het motto ‘Je kan niet vroeg genoeg beginnen’.

Niet alleen het uiterlijk van 24Kitchen.nl is grondig aangepakt, ook de opbouw en indeling is geheel vernieuwd. Daarbij is aandacht besteed aan de gebruiksvriendelijkheid, met onder meer een verbeterde zoekfunctie, meer video’s en de mogelijkheid tot het opslaan van recepten.

Kirsten Gelissen, Channel Director 24Kitchen: “Al zes jaar lang inspireert 24Kitchen iedereen die van goed en lekker eten houdt en alles wat daarbij hoort. Het vernieuwde 24Kitchen.nl maakt het nog makkelijker om de lekkerste recepten te vinden én te bereiden. Maar we bieden meer dan dat. Met nieuws, originele video’s met de 24Kitchen chefs, leerzame tips en kooktechnieken is 24kitchen.nl meer dan ooit de nummer 1 website voor food lovers.”

Vanaf vandaag staat de zender op tv, online en social media in het teken van de feestdagen. Want vroeg beginnen met de voorbereidingen, betekent maximaal genieten. In lijn met de campagne begint 24Kitchen in november met programma’s in het teken van de voorbereidingen op de feestdagen. Zo kunnen liefhebbers inspiratie opdoen met 24 Christmas, Simply Nigella Christmas en de 24Kitchen Christmas Special. Jamie Oliver trakteert de kijkers op feestelijke kerstgerechten in Jamie’s Cracking Christmas, Jamie Cooks Christmas en Jamie’s Best Ever Christmas. Ook zijn er nieuwe afleveringen te zien van Grenzeloos Koken, Jamie’s Quick and Easy Food (ook van Jamie Oliver), marathons van de populaire 24Kitchen-chef Mounir Toub en van Miljuschka’s Street Food Vietnam, De Streken van Wim, De Brabander Bakt en James Martin’s Food Map of Britain.

24Kitchen is bezig aan het beste jaar ooit. Afgelopen zomer wist de zender voor het eerst een gemiddeld marktaandeel van meer dan 1 procent te realiseren (SKO, 20-49). Maandelijks bereikt de zender 5,1 miljoen unieke kookliefhebbers (SKO, 6+) en online trekt 24kitchen.nl iedere maand 650.000 bezoekers. Eerder dit jaar is 24Kitchen bovendien een samenwerking aangegaan met ADR Nieuwsmedia en supermarktketen PLUS.

Bron: 24kitchen/BM

Bericht delen