dinsdag 16 januari 2018

Nieuw online onderzoekstool: ReelRater

ReelRater is een nieuw, kostenefficiënt online onderzoektool dat werkt op smartphone, tablet, PC en Mac. ReelRater is geen app maar kan vanuit elke standaard browser worden opgestart. Een linkje op de website of social media van een klant is genoeg om een panel, een specifieke doelgroep of een social media community te vragen de content te waarderen.

 

ReelRater is ontwikkeld door Klapper Communicatie Research & Consultancy in samenwerking met technologie provider ActiveReaction. ReelRater meet van seconde tot seconde de waardering en de effectiviteit van AV content, zoals video’s op YouTube, trailers, commercials en tv- en radio-formats. ReelRater geeft als resultaat een combinatie van kwalitatieve en kwantitatieve response.

ReelRater kan worden ingezet voor pre- en posttests, pilot onderzoek en screentests. De tool kan de digitale content van een videokanaal of omroep optimaliseren qua snelheid, storytelling, structuur, beleving, betrokkenheid en presentatie. De onderzoekstool kan worden gebruikt door producenten van online video en branded (YouTube) channels, Multi Channel Networks, adverteerders, omroepen en format ontwikkelaars.

Bron: Klapper Communicatie/Broadcast Magazine

Bericht delen