dinsdag 16 januari 2018

Digital team IDTV breidt uit met Maya Tol

Maya Tol treedt is bij IDTV in dienst getreden als Project Specialist Online Formats. Ze wordt mede verantwoordelijk voor de verdere groei van de digitale afdeling en maakt onderdeel uit van het digital team. Zij gaat zich focussen op de verdere ontwikkeling van bestaande en nieuwe online formats en branded partnerships voor online extensies.

Tol heeft ruim 10 jaar ervaring in de online media. Ze was voorheen werkzaam bij Facebook en heeft ruim 3 jaar als project manager bij mediabureau MEC gewerkt voor merken als Grolsch, Albert Heijn en Mercedes.

Suzanne Pronk, Head Digital IDTV: “Haar profiel sluit perfect aan bij de digitale groei ambitie van IDTV. Wij bieden een one-stop-shop als het gaat om crossmediale concepten. Digital is hierbij cruciaal. Ik ben ontzettend blij met de komst van Maya die met haar ervaring op het gebied van branded content en online concepten een toegevoegde waarde biedt binnen ons digital team”.

Bron: IDTV/Broadcast Magazine

Bericht delen