dinsdag 16 januari 2018

NEP verdiept focus op Nederlandse markt

NEP The Netherlands maakt een verdiepingsslag binnen haar nationale sales team. Jonathan Vermeulen en Marc van der Wel zijn per 1 oktober aangesteld als directors of sales. Ray van Verseveld versterkt het team als cliëntmanager sport. Met deze stappen wil NEP haar bestaande opdrachtgevers nog beter van dienst zijn.

Jonathan Vermeulen en Marc van der Wel beschikken beiden over ruime technische kennis, marktkennis en strategisch inzicht; Vermeulen (voorheen) in de rol van commercieel manager bij NEP The Netherlands en Van der Wel als Director of Business Development bij Ampco Flashlight Holding. Als directors of sales geven zij gezamenlijk leiding aan het sales team dat zich richt op de Nederlandse broadcast opdrachtgevers.

De afgelopen jaren is bovendien het sportportfolio van NEP, met grote namen als FOX Sports, Southfields, Endemol Sport, Ziggo Sport en Eurosport, fors uitgebreid. NEP heeft daarom een speciaal sportgericht sales team gevormd, met Ray van Verseveld als nieuw lid. Van Verseveld heeft jarenlange ervaring in het live sportproductieveld en beschikt over veel inhoudelijke kennis. Hij wordt het aanspreekpunt van enkele grote opdrachtgevers van NEP.

Karel van der Flier, CCO NEP The Netherlands: “Deze stappen passen naadloos in onze plannen het bedrijf nog verder te laten groeien en verder te professionaliseren. Vooral de toenemende vraag van opdrachtgevers naar een complete (glass to glass) workflow zorgt ervoor dat wij scherp moeten blijven op onze afdelingen. De nationale markt is onze basis en we blijven goed luisteren naar de wensen, trends en ontwikkelingen. Met Jonathan en Marc aan het roer van het sales team gaat dat zeker lukken, en ook de kennis van Ray op het gebied van sport is een waardevolle aanvulling. Wij willen immers samen met onze opdrachtgevers de Nederlandse technologische koppositie behouden.”

Bron: NEP/Broadcast Magazine

Bericht delen